/Прочитано:

184

Академик одржа уште една обука за канцелариското и архивското работење

Академик одржа обука на тема: „Сè што треба да знаете за канцелариското и архивското работење – од приемот на документацијата, па сè до нејзиното уништување“.

На обуката се говореше за правната рамка за канцелариско и архивско работење, за водењето деловодник и книги за евиденција, за водењето е-архива и е-деловодник, како и за постапувањето со архивскиот и документарниот материјал. Обуката се заокружи со практични примери и вежби.

Учесниците на обуката коментираат дека се презадоволни од реализацијата на обуката. Атмосферата, велат тие, беше прекрасна. Предавачите имаа одлични предавања. Сите прашања што ги поставивме, додаваат учесниците, беа одговорени на разбирлив начин, преку примери и совети за понатамошно наше постапување во практичното работење.

„Задоволна сум од обуката, немам забелешки“, Наташа Аврамовска од ЈЗУ Клиника за гинекологија.

„Задоволна сум многу“, Светлана Велковска од ЈЗУ Клиника за гинекологија.

„Многу е важно да се има стручни лица, кои на добар и едноставен начин можат да го пренесат своето знаење. Јас тоа го добив во Академик“, Љупка Цветковиќ од „Прима. Мк“ ДОО.

„Обуката беше добро организирана и на неа можеше многу да се научи. Сите неразјаснети работи се разјаснија“, Марија Стаменкоска од „Макпетрол“.

„Задоволна сум од обуката“, Гордана Арсовска од „Макпетрол“.

„Презадоволна сум од оваа обука. Би сакала да бидам дел и од следната“, Кренаре Жута од СУГС „Цветан Димов“.

„Организацијата на обуката беше одлична“, велат: Соња Манчева-Летниковска од „Енерџи диливери солушнс“, Марина Димовска од Централен депозитар на хартии од вредност, Слободанка Димитријева од ЈОУГД „Детска радост“ – Струмица и Ана Димовска Јосифовска од „Еуролинк осигурување“ АД Скопје.

Спонзориран текст